חברת הגיחון בע"מ

פתיחת תפריט ניידים

דרכי התקשרות

קבלת קהל במשרדי הגיחון הראשיים


קבלת קהל במשרדינו הראשיים, רחוב דרך חברון 101, בית אומות, קומה ב'.
 
בימים ובשעות כדלהלן:
א - ה בין השעות:  8:00 - 18:00
יום ו' בין השעות:   8.00 - 13.00

קבלת קהל במשרדינו שבכיכר העירייה

 

קבלת קהל במשרדינו השוכנים בבנין העירייה, כיכר ספרא 1, קומת כניסה:בימים ובשעות כדלהלן: 

 א,ב,ד,ה  בין השעות 8.00 - 13.00, ביום ג' בין השעות 15.00 - 18.00.

קבלת קהל במשרדינו שבמבשרת ציון, בנין המועצה

 

בימים ובשעות כדלהלן: 

ימים א' - ה', משעה 8.00 - 13.00

יום ג' גם אחה"צ, משעה 16.00 - 18.00

מוקד טלפוני צרכני לבירור חשבונות מים

מספר טלפון: 5651111 02, או חיוג מקוצר *2070  מספר נוסף: 800093 1800

כל מסמך או בקשה בכתב כולל בקשות לשינוי חזקה, הוראות קבע, הנחה לנזילה וכיוצ"ב יש לשלוח לפקס: 5651294 02 או 15325651111
כמו כן לדוא"ל: mail.moked@hagihon.co.il

מוקד טלפוני תפעולי לטיפול בתקלות מים וביוב

 

פועל 24 שעות ביממה, כל השנה.


טלפונים: 5651111 02, *2070,   מספר נוסף: 800093 1800


פקס: 5651313 02

אפשרויות תשלום חשבון המים

-ניתן לפנות אישית למוקדי השירות, להתקשר טלפונית או לשלם עם נציג שירות באמצעות 

  כרטיס אשראי ובאמצעות הטלפון, לפי פרטי כרטיס האשראי, (לוחצים 1 בנתב הטלפוני).

-באמצעות הוראת קבע בכרטיס אשראי או בנק.


פניות ציבור בכתב

כתובת לשליחת פניות בכתב בלבד: חברת הגיחון, בית אומות, רחוב דרך חברון 101, (פינת רחוב ינובסקי 1)

או לת.ד. 10118  ירושלים  9110002.

מספר פקס לשליחת פניות בכתב: 5651193 02.

ניתן לפנות גם בדואר אלקטרוני: peniyot@hagihon.co.il

שירות צ'אט (שיחוח) בעברית, ערבית ואנגלית

 
מדי יום ראשון עד חמישי - בין השעות 10.00 - 14.00 באתר האינטרנט

דובר הגיחון

דובר הגיחון, מר יחיאל סבר. ניתן לפנות אל הדובר בדוא"ל: ys0527631127@gmail.com

שינוי חזקה

 בקשות לשינוי חזקה על נכסים לאחר קנייה / מכירה או השכרה, יש לשלוח בצירוף כל המסמכים הדרושים לדוא"ל: fax_change_name@hagihon.co.il 

או לפקס: 0774703048. ניתן להוריד טופס PDF או למלא טופס מקוון באתר